Faq

1. Hur många resväskor äger du?
En stor som rymmer tillräckligt för både mig och A.

2. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Det känns som att jag har tagit så många bilder att det vore kul att vara med själv för en gångs skull också

3. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, om. Jag har ju bott hemma. :)

4. När var senast någon stötte på dig?
A fliker ju in med kaxiga kommentarer ibland, men på skolan förra veckan var det faktiskt en positiv överraskning.

5. Vad åt du till middag senast?
En spenat-paj med bacon.

6. Använder du huvtröjor?
Ytterst sällan. När jag tränar är de bra, men jag äger faktiskt ingen egen.

7. Vem var den senaste som ringde dig?
A som ville komma in. Innan dess hade jag hoppats på anställningsintervjukillen som lovade ringa igår men aldrig hörde av sig.

8.Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Virvelvinden (fast inte fler gånger än en) och berg-och-dal-banan om den inte är för extrem.

9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Kronprinsen har en hemköpbutik och ett systembolag och mig kvittar det andra men det finns lite lönniga affärer där.

10. Hur många syskon har du?
En syster och en bror. Båda yngre. Och snyggare.

11. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Två, varav en flitigt vänds mot skrivbordet i rummet. I korridorens gemensamma kök står det fyra.

12. Har du en stationär dator eller en laptop?
En liten gammal laptop.

13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nej. Jag har funderat på f-hål på ryggen som tavlan men det kan bli corny. Har en piercing så det får räcka för nu.

14. Vad har du med dig in på bion?
En mellan popcorn, cola och Milk Duds. Vad vore jag utan dessa?

15. Gillar du att flyga?
Ja, absolut men jag vill helst flyga själv och då mindre UL-plan.

16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Näe. Men om det är mjölk eller andra mejeriprodukter så funderar jag en extra gång.

17. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23 år.

18. Tycker du om att krama folk?
Det varierar STARKT.

19. Vad är du allergisk mot?
mjölkprodukter, Mozart och rspektlöshet.

20. Gillar du din boendesituation?
Korridor är inte helt ultimat men jag har ingen brådska att hitta nytt. Fast jag spanar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback