måndagshelg

Igår hade vi konsert med Akademiska och det var kul. Vi hade repat hela våren inför detta så det var så skönt att få det klart. Andreas var med och satt troget och lyssnade i publiken. Vad glad jag blir. Efteråt gick vi på Tusen & 2 och åt specialburgare. De var lite torra men vad gjorde det med ett sånt mysigt sällskap? Repade Schuberts oktett igår till sena natten och imorse lika så. Vår professor gav mig komplimanger så jag höll på att trilla av stolen.

Pianolektion inställd,
instudering inställd.

Jag tar ut min helg jag missade med en lunch på Möllan; falafel och baklava i solskenet. Nu ska jag slappa och sen laga lite middag för att sedan åka tillbaka till skolan och öva.
PS: Nansis bageri på Möllan har det goaste persiska bröd i stan. 15 kronor för mat hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback