Noteringar från tidigare i veckan

Någon har kört på en hare på min väg till skolan. Nu är det bara päls och lite "sås" kvar.

Igår cyklade jag förbi Tingsrätten. En tjej vinkade och ropade "Jippi! Jag står åtalad för mord!"
Jag cyklade snabbt vidare. Tittade rätt fram.

Fishville är det nya Farmville.

Christoffer Nobin är värd en eloge som instuderare och dirigent. Tack.

Rågflingegröt är godare är havregrynsgröt.

Om man bakar sockerkaka med choklad och cocos i så kommer ingen vilja smaka. Detta på grund av att det ser ut som rågbröd.

Jag har inte så bra teknik. Detta enligt min metodiklärare. Men jag är en bra pedagog - och jag kan folkmusik!

Jag vill ha en timme till i julklapp. Det och litteratur enligt listan nedan:
* Carl Flesch - Das Scalensystem (för viola)
* Kreisler - Etyder fur viola
* Jöneteg - Fiolskolan 3

Jag är fantastiskt förälskad i Andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback