April och fåglarna

Så vi klagar. Jag vill inte blogga för det är så fint väder ute och jag längtar mer efter att promenera än att sitta inne. Ändå så är det det som jag gör. Bloggar (uppenbarligen), skriver i mina böcker, skriver musik och spelar. Skolan börjar idag men jag hade inga lektioner så jag fick en extra lovdag. Imorgon är det ensemblemetodik och ämnesmetodik och sen är det jazzensemble! Hoppas att Sanna vill komma till skolan lite. Så att hon inte bara stannar hemma i mitt hus. Ikväll kommer ju Sanna hit och bor några dagar. Vi ska göra Malmö osäkert med våra geniknölar ständigt gnuggade.

Jag var och firade påsk med Josefine i Simlångsdalen och jag saknar att ha en digitalkamera. Jag skulle vilja fota lite mer.

Fåglarna tar över mitt liv. Ju mer jag ignorerar dem, desto mer högljudda blir de. Jag försöker ta till mig dem istället. Jag köpte en sån här bricka på IKEA så de blir nöjda. Hoppas det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback