Bröst, skor, knän - och bröd?

Jag gick till konsthallen för att spana in Hans-Peter Feldmanns utställning "Another book". Det är spännande och mer färgstarkt än tidigare. Lättillgängligt och eftertänksamt på samma gång. Lätt värt ett besök, framför allt för den mysiga bildserien "100 år".

Är fortfarande märkt av fredagen i form av träningsvärken från helvetet. Allt som innebär att lyfta med ovansida lår går bort. Trappor och försöka sitta med benen i kors likaså. Cykla kan jag dock. Det är det enda som är kul.

Ikväll ska jag repa med Remidjen. Länge sen sist. Fanny har varit i Indien och lärt sig spela coola rytmer. Jag tar med Eugene och mina fioler och tre nya låtar. Får se vad som händer.

Varför är jag så kortfattad? Ja, säg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback