Man-i-sk(o)?

Jag vaknade tidigt och diskade. Igår skurade jag mina golv. Jag lagade matlådor för hela veckan igår. Ikväll var jag ute och sprang efter att jag övat 3 timmar utan paus efter en föreläsning som jag upplevde fantastisk för mitt musicerande. Jag har också plockat blommor, planerat min maj-månad och fixat med baren inför framtida jazzkvällar.

Så skönt: ännu en sån där manisk period. Vilken tur att den sammanfaller med alla möjliga projekt. Fick veta idag att jag ska vara med i skolans orkesterprojekt med Operan och spela ...just det, "Våroffer". Allting går runt och jag kan inte stoppa det mer än jag försökt göra.

Nu blir det en vit månad. Förra veckan blev rätt trevlig men jag måste spara inför Kuba. Ida fyllde år i torsdags så vi firade. Jag och Heidi skrattar, hon lite mer äkta än jag men ändå. Man får vara glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback