Positiva saker 2

Jag har väldigt mycket för mig. Det är roligt. Jag spelar och är i fas med allt jag ska göra. Det enda som saknas är inspiration till att färdigställa lite låtskrivarmaterial samt en aktionsforskning som jag pysslat med hela våren.

Min lugg är nu tillräckligt lång för att föras bakom öronen.

Jag köpte en majblomma när jag var i Lund senast. Solen sken och flickan som sålde till mig var på bra humör och pratade med mig. Då kände jag mig som en bra förebild.

När jag dirigerade igår så gick det bra. Det finns några riktiga solstrålar i den orkestern. Jag får vara med en extra gång och studera in. Det är så otroligt roligt att jag ibland inte vet vad jag ska ta mig till. Kan jag inte bara få en egen orkester?

Jag är inte ett dugg påverkad av det isländska askmolnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback