seg

Jag hatar att logga in på blogg.se. Jag känner inte riktigt att jag kan relatera till de andra inläggen som visas på startsidan. Ännu den hemska "'ubermensch"-känslan. MEN JAG HAR SÅ SVÅRT för alla dessa produktplaceringar. Allting känns som en reklam bara. En ganska dåligt utformad reklam av en layoutare som hypat sig själv alldeles för mycket i sitt CV.

Idag har gått i ett otroligt långsamt tempo. Min hjärliga granne Anna och jag tog ändå mod till oss och gick utanför huset. Vi promenerade de ynka metrarna till Kronprinsen för att inhandla färdig pizzadeg och sen lade vi på allt vi hade i kylen som var på väg att gå ut. Det blev gott. Det var vid klockan tre. Sedan dess har jag legat i soffan. För mycket träningsvärk för att ens orka gå in till mitt rum.

Jag läste att någon läser allt jag skriver. Läser du det här också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback