Pepp på tusen nivåer

 

Gå på invigningskonserten! Jag kommer spela så sjukt bra. :)
Ikväll ska jag och Andreas gå på Malmö Operas familjeföreställning Mästersångaren i Pildammsparken. Hoppas på bra väder. Det är ändå sista kvällen i Malmö innan semestern.

 

Just ja, favoriterna hittills i VM är Tyskland pga fanatastiskt spel, Holland som alltid är mina favoriter men tyvärr inte visat samma form som i kvalet, och Argentina OM Maradona låter Milito spela. Jag menar kom igen?!

Folk snackar om Brasilien och Spanien. Återstår att se. England och Portugal, de senare lite vassare kanske? Sydkorea kan skrälla med Park och så får man inte glömma Uruguay. Svårt val. Det utkristalliseras snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback