1 advent: utfrågning

Hur bor du: delar lägenhet och liv med en fantastisk människa. 54 kvm med mycket tyger och gröna fondväggar.
Brukar du komma i tid: JA! absolut, och brukar dessutom bli redigt förbannad på de som inte gör det. har blivit lite bättre på att bli försenad på slutet dock.
Vad hade du i din mun senast: Chips. borde varit lunch men det är söndag...
Har du bra kondition: nej inte alls, men jag intalar mig att jag har en bra grund från tidigare. 
Hur lång är du: 165 cm, har ökat 1 cm sen senast. Tacka doktorn för det. :)
Hur känner du dig just nu: trött, stressad men på bra humör. det är ändå advent!
Hur upplever du dig själv som person: jag är nog rätt svår att umgås med i perioder. 
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, lila och randigt har det blivit på slutet. borde ändra lite.
Kan du laga mat: Detta kan jag omöjligt svara ja på men okej: jag blir mätt och jag måste inte hålla för näsan när jag äter. 
Vad har du på dig just nu: en svart polo, en svart kort kjol och två par strumpbyxor. ett par rejäla strumpor och en lång röd halsduk. är på väg till josefine på fika snart.
Har du någon fobi: svårt att få vatten i ögonen och blir lite äcklad av maskar på vägen. svårt att misslyckas också.
Hade du en bra kväll igår: jag somnade 21 så det var nog aldrig någon kväll.
Vilket är ditt senaste inköp: solhavre x 2, ljus till adventsljusstaken och nya gardiner. ja och ett skohorn :)
Din favoritdryck på morgonen: Harboes Pure Orange Juice och sen en kopp mellanbrygg.
Vilken tid gick du upp idag: 10:40. Räkna timmar där och förstå varför jag fortfarande är trött, för det gör inte jag.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, i natt fick jag dessutom sova själv för A var på turné till Stockholm.
Vad hade du sönder senast: en jättefin 2107-tröja som en maska gick på, tre minuter innan konserten började. Typiskt. Rätt rejält också, så där så att hela armbågen syntes. 
Har du haft mörkt hår: ja jag har alltid mörkt hår.
Är du morgonpigg: jag var det innan jag träffade A, men det tror jag hängde ihop med att jag alltid var stressad.
Vem snackade du med senast: Jossan. Vi promenerade till Maxi och köpte saker som jag aldrig kommer på att jag vill ha när A är med.
Stjärntecken: Vädur
Varm favoritdricka: Kaffe. Alltid.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: äppelcidervinäger utspätt med vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: efter monsterjobbet i fredags så chansade jag och ryckte upp dörren trots att man måste slå kod egentligen, eftersom lampan lyste grönt. Den gubben gick inte och bartenderkillarna blev så himla sura! 
Saknar du någon just nu: Alla mina folkiskompisar som bor i Sthlm
Gillar du dokumentärer: jag brukar inte aktivt söka fram dem men när jag väl kollar så brukar jag bli biten
Vilka språk kan du prata: svenska engelska och lite franska. jag kan också försöka göra mig förstådd på norska, finska, spanska och tyska men det går oftast inte så bra.
När fikade du senast: om tjugo minuter ska jag fika hos Jossan men innan dess vet jag faktiskt inte. 
Vad ska man göra för att få dig förbannad: fälla urbota dumma och kränkande kommentarer om killar/tjejer, feminism, HBTQ-personer, invandrare eller elever "som inte kan lära sig något". då blir jag förbannad.
Skriv ditt tredje senaste mottagna sms: "japp den är grym :) är nog hemma vid 7 eller 8 tror jag" av A angående John Legends samarbete med the Roots på deras skiva och när de var tillbaka från sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback